0 %

Tehnička podrška

Logik Tehnička podrška Vam je na raspolaganju za sva pitanja, nedoumice, konsultacije.
Uloga tehničke podrške je pružanje neophodne pomoći ukoliko ste naišli na neki problem u toku korišćenja Logik programa.

Osim Kontekstnog Help-a, F.A.Q. sekcije, odgovore na Vaša pitanja možete dobiti i putem e-mail-a ili preko Logik Call center-a pozivom na broj telefona: 0900 118 000.
Operateri zaduženi za tehničku podršku odgovaraće na sva Vaša pitanja u vezi sa Logik programima.

Obuka

Kontekstni help je novi, brži oblik pomoći. Kada se nađete u nekoj formi za koju Vam je potrebno objašnjenje, pritiskom na taster F1 otvoriće Vam se prozor Pomoći sa konkretnim objašnjenjem za formu u kojoj radite.

Na taj način dobijate konkretnu i detaljnu pomoć u najkraćem roku. Proverite!

Detaljnije
Određena pitanja u vezi sa programom se često ponavljaju. Zbog toga na našem sajtu postoji posebna sekcija u kojoj su izdvojena ovakva pitanja.

Možda baš u ovoj sekciji može pronaći odgovor koji Vam je potreban.

Detaljnije
Logik Call Center možete dobiti pozivom na broj 0900/118-000. Operateri zaduženi za tehničku podršku odgovaraće na sva Vaša pitanja u vezi sa Logik programima. Operateri u svakom trenutku, uvidom u centralizovanu bazu podataka, mogu dobiti pregled svih prethodnih pitanja za svakog korisnika ponaosob.

Na taj način, dobijate neophodnu pomoć čak i u situacijama kada operater koji je zadužen za Vas nije u mogućnosti da se javi.

Detaljnije
Ukoliko ste proširili svoj kadar ili promenili zaposlene, ukoliko imate nekih nejasnoća, ili možda želite da u potpunosti iskoristite prednosti Logik programa, naša preporuka je dodatna obuka.

U svakom trenutku Logik Vam može izaći u susret i ponuditi odgovarajuću edukaciju. Savladavajući do detalja sve delove Logik programa, možete uticati na povećanje brzine i efikasnosti Vašeg rada.