Call centar

Logik Call centar

Od 2. jula 2012. godine promenjen je pozivni broj LOGIK Call centra, tako da operatere LOGIK tehničke podrške možete kontaktirati pozivom na broj telefona: 0900 118 000.

 

Promenom zakonske regulative ovakvi servisi su prešli u nadležnost RATEL-a, tako da je LOGIK imao obavezu da izvrši registraciju i zakup numeracije od RATEL-a. Ovakvu obavezu smo iskoristili da istovremeno promenimo numeraciju.

 

Trenutno je Logik Call centar moguće pozvati sa Telekomove fiksne i mobilne mreže, Vip mobile mobilne mreže, kao i Orionove fiksne mreže. Ostali operateri nemaju mogućnost pozivanja negeografskih brojeva ili smo u fazi pregovora i tehničke realizacije sa njima. Radno vreme Call centra je radnim danima u periodu od 09h do 17h, osim vikendom i praznicima. Maksimalno vreme trajanja poziva je 15 minuta, a cena poziva po minutu je 40 dinara bez PDV-a.

 

Podsećamo da je osnovna funkcija Call centra pružanje kvalitetne i objedinjene tehničke podrške, kako bismo na
što bolji način zadovoljili potrebe naših klijenata. Operateri zaduženi za tehničku podršk odgovaraće na sva Vaša pitanja u vezi sa LOGIK programima i pružiće Vam neophodnu pomoć ukoliko ste naišli na neki problem u toku korišćenja LOGIK programa. Tehnička podrška Vam je na raspolaganju za sva pitanja, nedoumice, konsultacije.