Podrška

Tehnička podrška

Više od 3000 klijenata zna da je naša tehnička podrška izvrsna
Logik tehnička podrška Vam je na raspolaganju za sva pitanja, nedoumice, konsultacije. Uloga tehničke podrške je pružanje neophodne pomoći ukoliko ste naišli na neki problem u toku korišćenja Logik programa.

 

Osim Kontekstnog Help-a, F.A.Q. sekcije, odgovore na Vaša pitanja možete dobiti i putem e-mail-a ili preko Logik Call center-a pozivom na broj telefona: 0900 118 000. Operateri zaduženi za tehničku podršku odgovaraće na sva Vaša pitanja u vezi sa Logik programima.

Kontekstni Help

Kontekstni help je novi, brži oblik pomoći. Kada se nađete u nekoj formi za koju Vam je potrebno objašnjenje.

F.A.Q.

Određena pitanja u vezi sa programom se često ponavljaju. Zbog toga na našem sajtu postoji posebna sekcija u kojoj su …

Call Centar

Logik Call Center možete dobiti pozivom na broj 0900/118-000. Operateri zaduženi za tehničku podršku …

Obuka

Ukoliko ste proširili svoj kadar ili promenili zaposlene, ukoliko imate nekih nejasnoća, ili možda želite da u potpunosti iskoristite prednosti Logik programa, naša preporuka je dodatna obuka.

U svakom trenutku Logik Vam može izaći u susret i ponuditi odgovarajuću edukaciju. Savladavajući do detalja sve delove Logik programa, možete uticati na povećanje brzine i efikasnosti Vašeg rada.